“Hiçbir ayna, tekrar demir olmadı. Hiçbir ekmek dönüp de yeniden buğday olmadı. Hiçbir üzüm tekrar koruk hâline dönmedi.
Piş ve olgunlaş, yani iyice yan ki, bozulmaktan kurtul!”

3 Mayıs 2012 Perşembe

bir garip pınar


karmakarışığım buaralar..hem benim hemde benden çok uzak...hep dünyada kalacakmışım gibi hissediyorum,hiçbirşey değişmeyecekmiş gibi..hem de yaşamıyor,hayatın içine dahil değilim gibi..ne konuşuluyorsa tefsirde tersiyle hayatıma dahil ediyorum.iyice bi bat pınar dedi ayşe dibi  bir gör bakalım..dipsiz bir kuyuya düştüğümü nerden bilsin..dünyanın dibi yok,battıkça batıyor insan.zorları konuşurken,zorluk kolaylıktan önce gelirken,acıyı tatmaktan hemde iyice acıyı bahsederken,ye_iç_yat dünya sana güzel hissiyle başetmeye çalışıyorum,üstüne bizim bey tarafından umursamazlıkla,hayata karsı rahat davranmakla suçlanıyorum.içim isyan halinde dışım sükunet,pek kimseyle konuşmak-görüşmek de istemiyorum(bizim kızlar hariç)..sonra sadece Ben'e hoşgelenlerimi istiyorum deyip.....
deyip deyip durmak hali....kendime isyan etmek istiyorum...


AYA KIZMIŞIM BEN,
İŞTE BÖYLE, KAPKARANLIK BİR GECE OLMUŞUM.
PÂDİŞAHA KIZMIŞIM, ÇIRILÇIPLAK BİR YOKSUL OLMUŞUM.
GÜZELLER SULTANI GEL DEMİŞ, EVİNE ÇAĞIRMIŞ BENİ,
BEN BİR YOLUNU BULMUŞUM, YOLA BAŞ KALDIRMIŞIM.
SEVGİLİM BAŞ ÇEKER, NÂZ EDERSE,
GAMLARA ATAR, KARARSIZ KORSA BENİ,
BİR KERE BİLE ÂH DEMİYECEĞİM İNAT İÇİN,
ÂH’A DA KIZMIŞIM BEN.
BİR BAKARSIN ALTINLA ALDATIR BENİ O,
BİR BAKARSIN, ŞANLA ŞEREFLE ALDATIR BENİ.
OYSA ALTIN FİLAN İSTEMİŞ DEĞİLİM O’NDAN,
ŞANLA ŞEREFE HELE, ÇOKTAN BOŞVERMİŞİM BEN.
BEN BİR DEMİRİM, MIKNATISTAN KAÇIYORUM,
BİR SAMAN ÇÖPÜYÜM BEN, MIKNATISLARA YAN ÇİZMİŞİM.
BEN ÖYLE BİR ZERREYİM Kİ,
BÜTÜN ÂLEME İSYAN ETMİŞİM.
HAVAYA, TOPRAĞA İSYAN ETMİŞİM,
ATEŞE, SUYA İSYAN ETMİŞİM, ALTI YÖNE İSYAN ETMİŞİM,
BEŞ DUYGUYA İSYAN ETMİŞİM,
AMA TOPRAK, ATEŞ, SU DA NEYMİŞ Kİ,
ALTI YÖNDE NEYMİŞ, BEŞ DUYGUDA NE?..
BENİM, HİÇBİR ŞEY UMURUMDA DEĞİL...
SEVGİLİDEN GAYRI!               
                     MEVLANA...
Ayşe bu hem benim hem senin içindi..isyan ancak bu kadar yakışırdı insana..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hiç adetim olmayan işleri yapmaya başladım.noktalama işaretlerine aldırmadan yazıyorum, face'den nagihanla yazışıyorum ve işte şimdi de bir blogta yorum yazıyorum ki ben duygularını özel bir kaç kişi hariç herkesin bilmesini isetemeyen biriyim. her kuyunun dibi var, her masalın sonu, her günün akşamı...gözü sevgiliden başkasını görmesin diye yola baş koyanlara, düşüp kalkanlara, düşüp kaldırılmayı bekleyenlere,ama illaki vazgeçmeyenlere selam olsun...İsyanı dünyaya teslimiyetİ Allah' a olanlara selam olsun...kendinden gayrı herkesi güzel ve iyi gören Pınar: Bilmiyorsun ki sen güzellik ve iyilik PINAR'ının ta kendisisin... Seni Seviyorum...( Bu son iki kelimeyi hoca görse ne derdi sence :) )

pınar dedi ki...

hoca görseydi içinizdeki aşkı taşıyamıyorsunuz derdi;)
bende seni seviyorum ayşem,bu aralar böyle demekki yapmadıklarımızı yapıyoruz..yolun sonunda ruhu temiz teslim edebilelim inşaallah..