“Hiçbir ayna, tekrar demir olmadı. Hiçbir ekmek dönüp de yeniden buğday olmadı. Hiçbir üzüm tekrar koruk hâline dönmedi.
Piş ve olgunlaş, yani iyice yan ki, bozulmaktan kurtul!”

22 Mart 2008 Cumartesi

benim ailem eğitim programı..

halk eğitimlerde anneler,anne adayları yada benim gibi
çocuğu olmayan ama konuya meraklı kişiler için uygulanan
bir eğitim programı,benim ailem..
2. dönemden itibaren halk eğitim el sanatları kursuna başlayınca
haberim oldu bu programdan ve hemen bu yıl ki 2. programa katılımcı oldum.
benim yeni haberim oldu ama program epeydir uygulanıyomuş,
ilk unicef desteğiyle başlamış,şimdi milli eğitim bakanlığı desteğiyle
bir çok yerde uygulanıyormuş.
program 0-6 yaş çocuk eğitimi ile ilgili
yani tam kişiliğin temellerinin oturduğu yaşlar..
programda temel olarak iki konu yer alıyor,
bunlardan birincisi,çocukla iletişim kurmak,
diğeri de çocuğun bedensel ve ruhsal gelişimine katkıda bulunabilmek....
programın asıl hedef kitlesinin Çocuğu Okul Öncesi Eğitimden
Yararlanamayan ve Sosyal Desteğe İhtiyacı Olan Aileler
olması da ayrıca sevindirici bir konu.........
eğer programı sunan rehber de yeterli donanıma sahipse
(ki benim katıldığım programdaki rehberimiz işinin ehli) gerçekten
çok güzel sonuçlar çıkıyor ortaya..
vaktiniz müsaitse katılmanızı öneririm,çocuğunuz yoksa da katılmaya müsait
olmayanlarla bilgilerinizi paylaşırsınız....

programla ilgili bilgiye burdan ulaşabilirsiniz;
http://cygm.meb.gov.tr/halkegtim/benim%20ailem/birlikte_calisalim_2/birlikte_calisalim_2_dosyalar/frame.htm

Hiç yorum yok: